gwiazdy vs politycy 2013

gwiazdy vs politycy 2013

Pewni Rider Tip - zarządzanie What If użytkownika

Jeśli cierpisz z 'Pokaż nerwów "lub są ogólnie nerwowy (nawet strach) około jazdy, może to być poinformowany przez znajomych, trenera, a nawet powiedział do siebie -" To jest po prostu w głowie ".

Strach nie istnieje w naszych mózgach. Jest to zupełnie naturalne i normalne. To oznaczało, aby był bezpieczny od uniemożliwia robienie rzeczy, które mogłyby być szkodliwe - emocjonalnie jak i fizycznie. Ale kiedy obawy odbiera radość z jazdy to już nie służąc.

Dobrą wiadomością jest to, że można przejąć kontrolę i zarządzać ten strach - czy jest to łagodne uczucie stresu, silniejszego lęku lub na zewnątrz prawej drżenie w butach obawiać.

Zmień swoje myśli i zmienić, jak się czujesz.

Prosta rada. Ale większość ludzi boryka się z nim. Chcesz przynieść radość z powrotem do jazdy? Następnie wykonaj te 3 kroki.

Krok 1 - Należy zwrócić uwagę na to, co myślą i mówią. Myślisz, że około 50.000 myśli na co dzień! I jesteś nieświadomy większość z nich. Należy zwrócić uwagę i zauważyć, jak często korzysta DIS-mobilizowanie negatywne zwroty oraz emocje, które pochodzą z nimi. Czy można rozpoznać żadnej z tych zwrotów?

"Nie wiem, co robić!"

gwiazdy vs politycy 2013

"Utknąłem".

"To nie zadziała."

"Jest to dla mnie za dużo."

"Nigdy się tego."

Krok 2 - Zapisz swoje myśli. Prowadź dziennik do zapisywania swoich negatywnych myśli. Nagraj je jak najdokładniej, uwaga, co robisz i emocje czuliście. Co było pierwsze, myśl lub uczucie?

Krok # 3 - Klapki negatywne myśli na głowach. Re-write negatywne myśli na umożliwienie wyrażenia, które budują zaufanie. Zmiana negatywny do pozytywnego oświadczenia lub pytanie daje sub-świadomy umysł problem do rozwiązania. Uwielbia rozwiązywaniu problemów i będzie iść do pracy dowiedzieć się odpowiedź. Musisz iść do przodu.

Artykuł dzięki: